Jedan im je glavni fokus: Nadmašili su sva očekivanja, a znaju kako privući turiste i u posezoni

Autor: Marta Duić , 13. listopad 2021. u 07:12
U Aminess Korčula Heritage hotelu održao se projekt Aminess Wine & Gourmet Nights/PD

U turističkoj zajednici kažu da su fokus u posezoni stavili na enogastronomiju, a u tome je pomogao i Aminess.

Nakon turističke sezone koja je na Korčuli nadmašila sva očekivanja, jedan od najjužnijih hrvatskih otoka pokazao je kako privući turiste i u posezoni.

Hana Turudić, direktorica TZ-a Korčula, otkriva kako su ove godine ostvarili čak 77 posto noćenja u odnosu na 2019., gosti su u prosjeku boravili pet do šest dana, a po broju noćenja iznenadili su i domaći gosti. U rujnu su otvoreni i letovi za UK i SAD.

˝Fokus u posezoni stavili smo na enogastronomiju, naš je otok poznat po vinskim turama, autohtone sorte rukatac, pošip i grk sve su priznatije i cijenjenije, a poznati smo i po autohtonoj hrani.

Na otoku je aktivno 30-ak OPG-ova sa širokom ponudom, od maslinovog ulja i meda do eko voća i povrća te proizvoda koje prerađuju poput marmalade, sokova i pića, a velik dio njih nositelji su oznake Hrvatski otočni proizvod˝, objašnjava Turudić.

Otkriva da je započeo i projekt biciklističkih ruta duž čitavog otoka. ˝Gosti koji teže aktivnom odmoru, u ovom slučaju cikloturizmu najčešće dolaze u proljeće i jesen. Rute koje pripremamo bit će duge 350 kilometara i granat će se kroz sva naselja otoka, a pri završetku je i ACI Marina Korčula što će nam dovesti nove goste u nautičkom turizmu.

Nadamo se uskoro i popratnim sadržajima za naše nautičare˝, ističe Turudić te napominje kako će i Pelješki most uskoro gostima omogućiti lakši pristup ovoj destinaciji tijekom cijele godine.

Otok je dom i mnogim digitalnim nomadima, a u posljednjih pet godina postali su i tražena destinacija za vjenčanja. ˝Porast broja vjenčanja se poklopio s razvojem gastronomije i hotelskog smještaja.

Naime, nemamo hotela ispod četiri zvjezdice, a sve je više luksuznih vila i u privatnom smještaju. Uglavnom su to internacionalni gosti, godišnje imamo 30-ak vjenčanja, a otočići i stari grad najpopularnije su lokacije˝, kaže Turudić.

U naporima da turiste privuku tijekom cijele godine s posebnim fokusom na posezonu pomažu i turističke kompanije koje posluju na otoku. Jedna od njih je i kompanija Aminess hoteli i kampovi koja je u subotu po prvi put na Korčuli održala projekt Aminess Wine & Gourmet Nights.

U pitanju je projekt koji već četvrtu sezonu uspješno provode u Istri, točnije Novigradu. Ovo posebno izdanje projekta u obliku kasnijeg ručka održalo se u Aminess Korčula Heritage Hotelu gdje su za goste specijalitete pripremali David Skoko i Hrvoje Zirojević, a rezervacije su kako otkrivaju iz Aminessa ˝planule˝ u svega nekoliko dana. U sklopu Wine & Gourmet Nights u tri sezone održano je 26 večera na kojima je uživalo više od 1500 posjetitelja iz cijele regije, a ovo je prvi puta da se projekt održava i u Dalmaciji.

David Skoko objašnjava kako kroz ovakvu gourmet ponudu dodatno promoviraju bogatstvo i raznolikost hrvatske gastronomije te napominje kako su im pri osmišljavanju menija u fokusu kao i uvijek do sada bile lokalne namirnice.˝Iskoristili smo podneblje i jednostavnost okusa˝, kaže chef Hrvoje Zirojević.

Baš zato su jela pratila autohtona vina obiteljske boutique vinarije Bačić poput pjenušca te vina od lokalne sorte cetinke ili pak plavca vinarije Bura Mrgudić čija su se vina točila i na inauguraciji američkog predsjednika Bidena.

˝Pozdravljam inicijative poput ove koje nama malima, lokalnim proizvođačima daju vjetar u leđa i priliku˝, poručuje za kraj vinar Zlatko Bačić.

Komentirajte prvi

New Report

Close