U tzv. uskrsnoj sezoni Konzum je ostvario bolje prodajne rezultate u odnosu na prethodne dvije godine. Iz te su se Agrokorove kompanije pohvalili da su u odnosu na usporedivo lanjsko razdoblje (na jednakom broju prodavaonica) promet povećali za 17 posto. U posljednja tri dana uskrsnog razdoblja porast je bio i veći, 21 posto, kažu, dok je u odnosu na 2016. kao posljednju godinu 'normalnog' poslovanja, ostvaren skroman, ali ipak rast – od jedan posto.
Za razliku od tog niza svježih međugodišnjih usporedbi, iz mjesečnih izvješća izvanredne uprave Agrokora, pa i najnovijeg u kojemu su dani rezultati kompanija za prva dva mjeseca ove godine mogu se iščitavati samo u odnosu na zacrtane planove po mjesecima. Pritom se još uvijek ne znaju ni okvirni operativni rezultati kompanija za cijelu prošlu godinu. Kako bilo, iz izvanredne uprave u mjesečnom izvješću poručuju da u prva dva mjeseca 2018. većina kompanija i poslovnih segmenata, unatoč nepovoljnim vremenskim uvjetima, "nastavlja s pozitivnim trendovima". To, doduše, većinom ne znači prebačaj planiranih prihoda, već ponajprije bolje od očekivanih pokazatelja operativne dobiti (EBITDA).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.***genijalno su uštedjeli 5 milja kuna i za to uzeli 294 milje, to je poso! 🙂
citiram”294 milijuna odnosi na troškove savjetnika.”
citiram”negativna EBITDA ostvarena je, naime, u iznosu od nepunih 45 milijuna kuna, dok je za prva dva mjeseca plan bio gotovo 50 milijuna minusa”
Koji genijalci, stvarno vrhunski stručnjaci!
Uključite se u raspravu