Nova školska godina je pred vratima, a neposredno prije povratka školaraca u njihove razrede, kreće i treće izdanje Konzumovog društveno odgovornog projekta Mali veliki talenti. Upravo su brojni školarci te podrška razvoju njihovih znanja i vještina u središtu ovog projekta koji će ove godine trajati od 3. rujna do 11. studenoga.
Riječ je o kampanji tijekom koje kupci u Konzumu prikupljanjem i doniranjem kupona pomažu školama u nabavci prijeko potrebne opreme. Dosad je, u sklopu ovog projekta, Konzum školama diljem Hrvatske osigurao oko 27 tisuća komada opreme vrijedne gotovo milijun i pol eura, a u svom novom izdanju projekt će imati i najvrjedniji fond do sada, čak 800 tisuća eura.
Novitet treće sezone je i nagradni natječaj u sklopu kojega će se posebno nagrađivati škole koje prve prikupe određeni broj kupona, dok su tijekom cijele kampanje predviđene i dodatne prilike za osvajanje kupona.
Mehanizam prikupljanja kupona je jednostavan i već dobro poznat, pa tako u Konzumu na svakih potrošenih deset eura ili kupnjom posebno označenih proizvoda kupac dobiva kupon, koji može donirati odabranoj osnovnoj ili srednjoj školi. Škole zatim sakupljene kupone zamjenjuju za vrijednu opremu iz posebnog kataloga, ovisno o svojim potrebama. Izbor je velik jer se u katalogu nalazi gotovo stotinu artikala, od informatičkih setova i multimedije, preko sportske i likovne opreme, do senzoričkih igračaka i nastavnih pomagala. Škole će opremu iz novog kataloga moći naručivati do 22. prosinca.
U slučaju da je kupac neodlučan oko toga kojoj školi namijeniti svoje kupone, Konzum je pokrenuo Banku kupona, iz koje će kuponi biti raspoređeni školama kojima je oprema najpotrebnija i koje će tako dobiti podršku zajednice u prikupljanju opreme. Naime, upravo su takve škole često smještene u slabije naseljenim mjestima te se nerijetko suočavaju s brojnim izazovima, među kojima je i nabavka potrebne školske opreme.
Kampanja koja je ujedinila kupce i škole u istom cilju
Od samog početka, Mali veliki talenti pokazali su ogroman potencijal pa se tako prošle godine, u drugu sezonu projekta, uključilo više od 1.800 škola što je čak 70 posto svih osnovnih i srednjih škola u zemlji. Više od 99 i pol posto škola primilo je barem jedan kupon, a prosječno je po školi prikupljeno oko 6.400 kupona.
Ukupno su tako kupci donirali više od 12 milijuna kupona, od čega su škole naručile 12.610 komada opreme. Najtraženiji su bili sportski rekviziti, STEM setovi, interaktivne ploče, glazbeni instrumenti i oprema za kreativne radionice. Posebnu vrijednost ima i Banka kupona, iz koje su kuponi prošle godine ravnomjerno raspoređeni dvjema vukovarskim školama, uključujući i školu za učenike s poteškoćama.
Budite i vi kotačić koji pokreće promjenu
„Mali veliki talenti najbolje pokazuju kako suradnja s kupcima može imati konkretan, mjerljiv i pozitivan učinak na društvo. Pritom ovaj projekt istovremeno spaja kupce, škole, učenike, roditelje i lokalne zajednice i tu svi sudjelujemo kao pokretač pozitivnih promjena. U ovom kontekstu to znači ulaganje u budućnost naše djece i podršku njihovoj upornosti, znanjima i talentima. Ponosni smo što kroz ovakav projekt dajemo konkretan doprinos zajednici u kojoj poslujemo, a pokazujemo to i u brojnim drugim područjima, od podrške sportu preko donacija udrugama, do inicijativa smanjenja otpada i promocije domaće proizvodnje“, ističe Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma, koji je za projekt Mali veliki talenti osvojio i Effie Croatia zlato i srebro te broncu Effie Europe, jedno od najprestižnijih priznanja za marketinšku učinkovitost na kontinentu.
