Pedeset po prihodu najvećih trgovaca u RH ukupno je u 2015. ostvarilo 33,1 milijardu kuna, odnosno 1,43 milijarde kuna više nego u 2014. što je povećanje za 4,5 posto. To je snažan skok s obzirom da je u 2014. naspram 2013. ta grupacija zabilježila rast prihoda od samo 118 milijuna kuna (0,37%), stoji u analizi tržišta maloprodaje koju potpisuje Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN).
Analiza otkriva i podatak o zanemarivo malom povećanju prodajnih kvadrata prošle godine, za tek 0,2 posto ili nešto više od 2300 četvornih metara. Dio trgovaca investirao je i lani u nove kvadrate, no mnogo manje nego u proteklom razdoblju, a pamti li se nastavak dezinvestiranja što je bila obveza Konzuma nakon integracije Mercatora 2014. postaju razvidni uzroci ovako skromnog povećanja prodajne površine. Tijekom 2015. nije zabilježena nijedna akvizicija, no posljedično je radi rasprodaje portfelja u 2014. Diona pala sa 11. na 26. mjesto ljestvice. Ohrabrujuće zvuči podatak da je čak 40 trgovaca lani zabilježilo rast prihoda dok se za 2014. naspram 2013. s većim prihodima moglo pohvaliti tek njih 24.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu