Izvoz, kao jedna od ključnih tema, sve češće se pojavljuje na raznim razinama društvenih događanja.
Sve veći broj hrvatskih kompanija strateški se fokusira na izlazak na nova tržišta, a najveći razlog tome je što u današnjem poslovnom svijetu domaća tržišta postaju ograničavajući faktor rasta zbog svoje zrelosti i zasićenosti. U takvom okruženju izvoz ima sve veći značaj i za hrvatsku prehrambenu industriju, ponajprije jer internacionalizacija pruža komunikaciju s novim potrošačima, otvara vrata novim inicijativama te je gotovo neiscrpan potencijal rasta i razvoja. Uz organski rast izvan RH, svjedoci smo sve značajnijih ulaganja hrvatskih kompanija koje na različite načine utječu na povećanje izvoza – akvizicije, otvaranje vlastitih poduzeća, investicije u proizvodne pogone te strateški savezi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu