Božićno vrijeme poznato je po pružanju ruke solidarnosti i pomoći najpotrebnijima. Pred blagdane društveno odgovorno poslovanje pokazale su i brojne velike hrvatske kompanije. Podržali su brojne hvalevrijedne udruge, organizacije i projekte, a komunikacijska savjetnica Ankica Mamić pojasnila je zašto je važno da uspješne tvrtke pokažu brigu za zajednicu u kojoj se nalaze.
Mamić napominje da osim stvaranja profita za svoje dioničare i vlasnike, odgovornost svake tvrtke je i doprinositi zajednici u kojoj djeluju, te je u tom pogledu korporativna filantropija neopisivo važna, jer gradi reputaciju kompanije i daje dodanu vrijednost ukupnom poslovanju. Jedna od kompanija kojoj je doniranje prioritet cijele godine, a ne samo u prosincu, svakako je dm, koji je povećao ukupno donirani iznos u odnosu na prošlu godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu