Hrvatski kamping u tri godine napravio je značajan skok u kvaliteti, povećan je promet i potrošnja gostiju, stigli su neki novi gosti koji imaju viši stupanj obrazovanja i prihoda, ali su i zahtjevniji te traže dodatne sadržaje u destinaciji te vrijednost za novac.
Njihov stupanj zadovoljstva ponudom kampova izrazito je visok, što je dokaz da su se dosadašnja ulaganja u kvalitetu isplatila, no goste sve više smeta gužva u destinacijama, na plažama, šetnicama, neljubazni lokalci, loša organizacija prometa te smeće koje ne odvajamo te im smrdi po kontejnerima. No, izuzetno su nezadovoljni kvalitetom i ponudom biciklističkih i treking staza i prezentacijom kulturne baštine, fale im dobri izleti, sportski sadržaji i kvalitetna hrana u destinaciji, pokazalo je istraživanje Instituta za turizam "Tomas ljeto", čiji su preliminarni rezultati predstavljeni na 11. kongresu hrvatskog kampinga koji se održao u Šibeniku u organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu