Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HTZ provodi intenzivnu kampanju na 11 ključnih tržišta u Europi

Autor: Marija Crnjak
15. kolovoz 2018. u 12:31
Podijeli članak —
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Aviolinije aktivne sve do kraja listopada.

Hrvatska turistička zajednica na jedanaest tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam.

Hrvatska turistička zajednica na jedanaest tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu.

Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam.

"U posezoni puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem imamo rast od 9 posto. Vjerujemo u jačanje rujna tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, te listopada koji je turistima diljem svijeta sve dostupniji sa značajnim brojem aviolinija koje su aktivne do kraja listopada", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. 

Autor: Marija Crnjak
15. kolovoz 2018. u 12:31
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

Ni meni ta nakupina nije jasna, niti mi je jasna svrha njihova postojanja. Kur-taxa iliti boravišna pristojba bi trebala imati svrhu poboljšanja uvjeta turista u konkretnoj destinaciji. Znači, šetnice, biciklističke i trim staze, plaže, lungomari, fešte i izložbe… i tu bi po meni trebalo upotrijebiti tih famoznih 700 mio. kuna koje se uberu od kur-taxe. Ako neka destinacija želi na sajam ili se želi oglašavati, neka lijepo skupe novac i plate. Imaju hoteliere, gostioničare, apartamnidžije i Zimmer frei, ali zloupotrebljavati porez, koji se extra prikupi od turista, nako što su sve ostalo već platili, je više nego podmuklo i bijedno.

HTZ živi od reketa i prepuna je uhljeba! Baś me zanima učinkovitost tih uhljeba i rezultati rasipanja otete love! Čast iznimkama (ZG)!

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close