Kampanja HTZ-a za jačanje kontinentalnog turizma

Autor: Poslovni dnevnik , 06. rujan 2022. u 22:00
Kampanja je usmjerena na Liku, Posavinu i Požegu, Podunavlje te Konavle/K. Š. Fabac/PIXSELL

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac podsjeća da je cilj održivog razvoja turizma i snažnije korištenje potencijala kontinenta i cjelogodišnji turizam.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma i sporta pokrenuli su drugi ovogodišnji dio kampanje “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” s ciljem jačeg turističkog prometa u posezoni, kojom posebice promoviraju Liku i Senj, Posavinu i Požegu, Podunavlje te Konavle, izvijestili su iz HTZ-a.

“Kampanja u prvi plan stavlja hrvatske ruralne destinacije, ali i domaće goste kojima putem kreativnih materijala otkrivamo čari i ljepote kontinentalnih krajeva. Hrvatska nudi mnogo više od sunca i mora i naš je zadatak da domaćim i stranim turistima približimo to bogatstvo”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Naglasio je i zadovoljstvo dosadašnjim učincima kampanje, što po njemu potvrđuje i porast turističkog prometa u kontinentalnim županijama u kojima je – bez Zagreba – u dosadašnjem dijelu godine ostvareno oko 1,7 milijuna noćenja ili 40 posto više nego lani.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac podsjeća da je cilj održivog razvoja turizma i snažnije korištenje potencijala kontinenta i cjelogodišnji turizam.

“Ruralni krajevi Hrvatske cijele godine turistima nude pregršt sadržaja koje pokazujemo u ovoj kampanji, od aktivnosti u prirodi, uživanja u autentičnoj gastronomskoj ponudi do istraživanja povijesnih zanimljivosti te upoznavanja kulture života lokalnog stanovništva.

Takvi sadržaji sve više privlače suvremene turiste, o čemu svjedoči i činjenica da je u dosadašnjem dijelu godine turistički promet kontinentalnih županija dostigao 95 posto istog razdoblja 2019. godine “, iznosi ministrica Brnjac.

Komentirajte prvi

New Report

Close