Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma i sporta pokrenuli su drugi ovogodišnji dio kampanje “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” s ciljem jačeg turističkog prometa u posezoni, kojom posebice promoviraju Liku i Senj, Posavinu i Požegu, Podunavlje te Konavle, izvijestili su iz HTZ-a.
“Kampanja u prvi plan stavlja hrvatske ruralne destinacije, ali i domaće goste kojima putem kreativnih materijala otkrivamo čari i ljepote kontinentalnih krajeva. Hrvatska nudi mnogo više od sunca i mora i naš je zadatak da domaćim i stranim turistima približimo to bogatstvo”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu