Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako napreduju radovi na Pelješkom mostu i zašto bi se njegov dovršetak mogao produljiti za nekoliko mjeseci

Autor: Poslovni.hr
25. svibanj 2020. u 10:38
Podijeli članak —
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

‘Bazni segment’ kolničke konstrukcije Pelješkog mosta s obale se čini malen.

Na gradilištu mosta Pelješac prvi element rasponske konstrukcije dignut je dizalicom i postavljen na stup S5 Pelješkog mosta. Na ostalim stupovima postavljaju se elementi čelične konstrukcije, koji će biti potpora za montiranje elemenata rasponske konstrukcije čijih je 29 elemenata već na gradilištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

‘Bazni segment’ kolničke konstrukcije Pelješkog mosta s obale se čini malen. No dugačak je 10 metara, a širok 23,5. Unatoč težini od 250 tona, tisuću-tonska ga je dizalica za nekoliko minuta podignula na stup visok 40 metara. Prva dva bazna segmenta kolničke konstrukcije postavljena su na treći stup od kraja. Sljedeći bazni segmenti postavit će se na dva središnja stupa. Budući da je između njih plovni koridor, visoki su 55 metara, a potporne skele koje će konstrukcije privremeno držati na toj visini svakim su danom sve veće’, piše HRT.

Na gradilištu mosta Pelješac prvi element rasponske konstrukcije dignut je dizalicom i postavljen na stup S5 Pelješkog mosta. Na ostalim stupovima postavljaju se elementi čelične konstrukcije, koji će biti potpora za montiranje elemenata rasponske konstrukcije čijih je 29 elemenata već na gradilištu.

‘Bazni segment’ kolničke konstrukcije Pelješkog mosta s obale se čini malen. No dugačak je 10 metara, a širok 23,5. Unatoč težini od 250 tona, tisuću-tonska ga je dizalica za nekoliko minuta podignula na stup visok 40 metara. Prva dva bazna segmenta kolničke konstrukcije postavljena su na treći stup od kraja. Sljedeći bazni segmenti postavit će se na dva središnja stupa. Budući da je između njih plovni koridor, visoki su 55 metara, a potporne skele koje će konstrukcije privremeno držati na toj visini svakim su danom sve veće’, piše HRT.

Most bi, podsjećaju, trebao biti završen do 31. srpnja sljedeće godine, no s obzirom na to da zbog epidemije izazvane koronavirusom tvornice u Kini neko vrijeme nisu radile, moguće je da će se taj rok produljiti za nekoliko mjeseci.

Autor: Poslovni.hr
25. svibanj 2020. u 10:38
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close