Monopoly vs. Drinkopoly u hrvatskoj je javnosti dosad bila malo poznata priča, no istodobno je to izuzetno važan pravni slučaj, i to na europskoj razini, koji predstavlja i svojevrsnu poslovnu verziju bitke Davida protiv Golijata. Riječ je o pravnom sporu malene, gotovo nepoznatne hrvatske tvrtke protiv globalnog "diva" Hasbroa, koji ju je tužio, a zatim izgubio jednu od najvećih "moći" svoga najpoznatijeg brenda Monopolya, ostavši bez ekskluzivnog prava na sufiks "opoly".
Poslovni dnevnik doznao je kako je ova priča prerasla u pravni presedan i dio europske pravne stečevine. Tvrtka Kreativni događaji posluje već deset godina, a igru Drinkopoly tržištu su predstavili 2010. Prvo strano tržište koje su osvojili već u prvoj godini bila je Slovenija, a uslijedile su i ostale europske zemlje poput Austrije, Njemačke, Švicarske, Francuske i Italije, a kasnije i daleka tržišta SAD-a, Kanade, Australije i Novog Zelanda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu