Danska kompanija Jysk prije više od godinu dana pokrenula je društveno odgovorni projekt Ne štedi na šumi, s ciljem podizanja svijesti javnosti o važnosti šuma i njihovom razvoju te su u sklopu njega donirana sredstva i organizirane akcije pošumljavanja diljem Hrvatske.
Prikupljenim sredstvima dosad se nabavilo i zasadilo ukupno 15.000 sadnica biljaka. Projekt se na godišnjoj razini odvija u dvije faze tako da se u prvoj u proljeće pošumljava u kontinentalnom dijelu Hrvatske, a ujesen na području Istre i Dalmacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu