Dijelom zbog nedostatka praćenja rezultata online oglašavanja, a dijelom zbog neprilagođene web stranice, Hrvatska turistička zajednica preskupo plaća taj promocijski kanal. Kad se uloženih 12,8 milijuna kuna u prošloj godini podijeli s brojem gostiju koji nisu slučajno svratili na stranice HTZ-a, već zaista pročitali nekoliko stranica sadržaja, ispada da je Hrvatska lani posjet jednog 'online' gosta platila vrtoglavih 5,3 kuna, upozorio je član Turističkog vijeća HTZ-a Drago Ružić, profesor Ekonomskog fakulteta u Osijeku, pozivajući se na rezultate alata Google Analitics koje je analizirao.
"Čini se impresivno da je stranice HTZ-a lani posjetilo skoro četiri milijuna ljudi, no zapravo se tek 45 posto njih tamo zadržalo, ostalih 55 posto posjetitelja (bounce rate) su ili slučajno došli na te stranice ili su namjerno samo pogledali naslovnicu. Kod mobilnih uređaja taj bounce rate još je veći i dosegnuo je čak 75 posto, dakle tek svaki četvrti posjetitelj stranica zapravo je pogledao stranice HTZ-a na mobilnom uređaju, ustvrdio je Ružić dodajući da stranice HTZ-a još pate od dječjih bolesti. Tako se animacija na prvoj stranici na mobilnim uređajima uopće ne može čitati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@Željko Kukurin kad već uspoređuje tvrtku na kojoj je na čelu možda bolje da se zapita zašto su svi konkureti od Valamara do Maistre bolji u svojim online performansama …. čak ih TZ Istre šije debelo
@Drago Ružić … dotični profesor kad je već analizirao mogao pogledati ranking naše stranice u odnosu na konkurentske zemlje [emo_ooooo]
http://www.croatia.hr 97.006
http://www.italia.it 120.312
http://www.visitgreece.gr 154.117
http://www.goturkey.com 155.742
12,8 milijuna kuna za promociju putem weba!!!
Za jednu godinu!!!
Da je HTZ dao deset puta manje novca nadobudnim studentima programerima s FER-a napravili bi im bolji posao i donijeli bolje rezultate. No, kako to već ide, kad se tuđim (našim) novcima plaća onda se ne gleda koja je cijena kad se odabire izvođač, nego prezime i blizina rodbinskog koljena dotičnog.
pričaš napamet
12,8 milijuna kuna za promociju putem weba!!!
Za jednu godinu!!!
Da je HTZ dao deset puta manje novca nadobudnim studentima programerima s FER-a napravili bi im bolji posao i donijeli bolje rezultate. No, kako to već ide, kad se tuđim (našim) novcima plaća onda se ne gleda koja je cijena kad se odabire izvođač, nego prezime i blizina rodbinskog koljena dotičnog.
Uključite se u raspravu