Iako je dijelom zahvaljujući okolnostima u drugim mediteranskom destinacijama te dijelom aktivnostima hrvatskog turističkog sektora, britansko tržište u 2015. godini značajno raslo, a prve najave idu prema rastu i u idućoj godini, turisti iz Velike Britanije zabrinuti su zbog izbjegličke krize, što bi se moglo odraziti na rezultate s tog tržišta u 2016. godini, ističu turoperatori koji su već prije dva mjeseca počeli prodavati putovanja za Hrvatsku i primijetili zabrinutost gostiju.
Premda se o tome nerado govori, zabrinutost zbog izbjegličke krize i neizvjesnost situacije među glavnim su temama koje će obilježiti ovogodišnji WTM London, najveći svjetski turistički poslovni sajam koji je započeo u ponedjeljak. Hrvatski ministar Darko Lorencin ustvrdio je doduše kako val izbjeglica koji je zahvatio Hrvatsku nije ni na koji način utjecao na turistički rezultat u rujnu koji je bio za deset posto jači nego lani, kad izbjeglica nije bilo. "Nitko ne zna kako će se ova migracijska i politička situacija razvijati i mnoge stvari ne mogu se kontrolirati, ali pitanje je hoćemo li moći realizirati rast koji smo planirali ako okolnosti neće biti povoljne. Osim toga smo optimistični, planiramo značajan rast u idućoj godini, otkrio je za Poslovni dnevnik Denis Ilić iz Saga Holidays, koji je uz TIU i Thomson jedan od najznačajnijih turoperatora za britansko tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu