Hrvatska turistička zajednica idući tjedan raspisat će međunarodni natječaj za odabir agencije koja će napraviti novo brendiranje hrvatskog turizma, uključujući novi slogan koji će zamijeniti "Mediteran kakav je nekad bio". U okviru brendiranja agencija će trebati stvoriti novu veliku ideju o hrvatskom turizmu, što će poslužiti kao polazište u sastavljanju turističkih proizvoda, privlačenju novih gostiju i jačanju prepoznatljivosti, te u konačnici povećanju turističke potrošnje koje predviđa lani usvojena strategija turizma, najavio je Ratomir Ivičić, direktor HTZ-a predstavljajući novi Strateški marketing plan hrvatskog turizma do 2020. godine (SMPH). Prezentacija je održana u sklopu Dana hrvatskog turizma (DHT) koji se održava danas i sutra u Opatiji u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore.
Strateški plan za HTZ je izradio Horwath consulting u suradnji sa španjolskim THR-om, što je koštalo oko 4,5 milijuna kuna. Osim novog brendiranja, u sklopu novog marketinškog pristupa značajno će se povećati online oglašavanje, smanjiti broj sajmova, a cilj će biti što bolja iskorištenost i mjerljivost ulaganja u marketing – oglašavat će se samo u medijima koji se najviše čitaju i kojima se najviše vjeruje. Također, umjesto mnoštva manjih PR agencija po svijetu angažirat će se jedna jaka globalna agencija koja će dobiti zadatak da komunicira novi brend na svim tržištima, i Hrvatsku učini atraktivnijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu