Prema očekivanjima i najavama ovogodišnji buking u povodu uskrsnih blagdana bio je nešto slabiji u odnosu na prošlogodišnji, ali unatoč tome neke su se destinacije uspjele izboriti za poraste primjenjujući model destinacijskog menadžmenta koji se pokazuje ključnim u pripremi sezone, ističe za Hinu direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić.
Glavni razlog ovogodišnjeg nešto slabijeg bukinga za uskrsne blagdane, Ivičić vidi u činjenici što je ove godine Uskrs kalendarski bio dosta ranije nego prošle godine, zbog čega je te dane teško i uspoređivati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu