Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ivičić: Uz destinacijski menadžment i raniji uskrsni blagdani donose turističke poraste

Autor: Poslovni.hr/Hina
07. travanj 2015. u 16:25
Podijeli članak —
Foto: Sanjin Strukić / Pixsell

“Konačne rezultate moći ćemo analizirati po primitku informacija s terena o ostvarenom prometu za travanj”, napominje Ivičić.

Prema očekivanjima i najavama ovogodišnji buking u povodu uskrsnih blagdana bio je nešto slabiji u odnosu na prošlogodišnji, ali unatoč tome neke su se destinacije uspjele izboriti za poraste primjenjujući model destinacijskog menadžmenta koji se pokazuje ključnim u pripremi sezone, ističe za Hinu direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Glavni razlog ovogodišnjeg nešto slabijeg bukinga za uskrsne blagdane, Ivičić vidi u činjenici što je ove godine Uskrs kalendarski bio dosta ranije nego prošle godine, zbog čega je te dane teško i uspoređivati.

Prema očekivanjima i najavama ovogodišnji buking u povodu uskrsnih blagdana bio je nešto slabiji u odnosu na prošlogodišnji, ali unatoč tome neke su se destinacije uspjele izboriti za poraste primjenjujući model destinacijskog menadžmenta koji se pokazuje ključnim u pripremi sezone, ističe za Hinu direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić.

Glavni razlog ovogodišnjeg nešto slabijeg bukinga za uskrsne blagdane, Ivičić vidi u činjenici što je ove godine Uskrs kalendarski bio dosta ranije nego prošle godine, zbog čega je te dane teško i uspoređivati.

"Konačne rezultate moći ćemo analizirati po primitku informacija s terena o ostvarenom prometu za travanj", napominje Ivičić.

Dodajući da turistički promet za vrijeme uskrsnih blagdana uvelike ovisi o tome u kojem se dijelu ožujka ili travnja ti blagdani događaju, Ivičić naglašava da je ipak primjetno da je hrvatska turistička ponuda svake godine sve bolja i bogatija te da će se to pokazati i u ukupnim turističkim rezultatima cijele sezone.

"Najave za ostatak predsezone, glavnu ljetnu sezonu te posezonu su dobre i ohrabrujuće te očekujemo nastavak trendova rasta i u ovoj godini", kaže Ivičić.

Na natječaj za izradu 'vizuala' hrvatskog turizma stiglo sedam prijava

Iz Glavnog ureda HTZ-a se doznaje i da im je u zadanom roku do 1. travnja stiglo sedam prijava zainteresiranih marketinških agencija na međunarodni natječaj za pružanje usluge kreiranja vizualnog identiteta brenda za HTZ, odnosno 'vizuala' hrvatskog turizma koji trebaju biti usklađeni s postavkama strateško marketinškog plana hrvatskog turizma te novim krovnim komunikacijskim konceptom u sklopu čega je početkom ove godine odabran i novi slogan "Croatia, full of life".

To je bio prvi ili pretkvalifikacijski rok tog natječaja u kojem su zainteresirani za pružanje tih usluga trebali dostaviti svoje reference, a od ukupno njih sedam pet ide u drugu fazu tog natječaja, odnosno konzorciji Bruketa&Žinić OM i Studio International, Studio Sonda d.o.o i Brand Trust, Bear Design Limited, Grey Worldwide Zagreb d.o.o i KW43 Brandesign te Intebrand.

Autor: Poslovni.hr/Hina
07. travanj 2015. u 16:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close