Nitko ne može odoljeti impozantnom šarmu pulskog amfiteatra. Nema tog izvođača koji ne želi nastupiti u njemu, a kako se situacija razvija, nema ni tog milijunaša, posebice indijskog koji neće poželjeti vjenčati se pod tim rimskim lukovima nakon sjajne naslovnice renomiranog svjetski poznatog ženskog magazina Harper’s Bazaara koja je proljetos snimljena u pulskoj Areni.
Naslovnicu krase prekrasni indijski mladenci u, za tu prigodu, raskošno dekoriranom pulskom amfiteatru koji spajanjem dviju kultura doista izgleda bajkovito, što je, uostalom, i cilj svakog vjenčanja. Time Istra, poznata kao wedding destinacija, podiže ljestvicu te se otvara jednom novom tržištu visoke platežne moći, piše Glas Istre.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu