Članak je preuzet iz posebnog priloga Poslovnog dnevnika, časopisa No1 Business People
Prije desetak godina mladi zagrebački poduzetnik Ivan Bušljeta pokušao je u medijima promovirati priču o ambicioznom projektu kojeg je pokrenuo sa svojim partnerima i nadjenuo mu ime Papaya. Svoj beach klub tada su vizionarski zamislili kao magnet za turiste koji će od malene novaljske plaže Zrće jednoga dana stvoriti svjetsku senzaciju. No, malo tko je htio saslušati, na stranicama novina i televizijskim ekranima mjesta za njih, priznaje, nije bilo. Danas je sve drukčije. Bušljeta i suradnici svoj su naum ostvarili, Papaya je globalno renomirani party brend. Nema tko ne želi njihovu priču. Štoviše, za nju se nerijetko otimaju i strani mediji.












Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.koliko sam ja informiran ,a dobro sam informiran na zrću jedino ide dobro prodaja opijata i to u milijunskim iznosima.isto kao i na ultri u splitu.
a na jarunu su godinama vrtili biznis u nelegalnim klubovima i restoranima koje je odavno trebalo srušiti.ali eto njima zapalilo nedavno.[emo_ooooo]
a po gradu se priča da je to cijelo carstvo od boksača Škare koji im je i dao papayu na šalati da mu vode.
[emo_palacg]
Uključite se u raspravu