Eventim, sustav za prodaju ulaznica u Europi, lansira novu digitalnu platformu u Hrvatskoj koja će biti dostupna od 21. svibnja. Platforma donosi inovativni pristup organizaciji događanja, fokusirajući se na stvaranje cjelovitih iskustava s mjerljivom vrijednošću za publiku, organizatore i zajednicu, izvijestili su iz tvrtke.
U priopćenju navode kako prema nedavnom istraživanju Salesforcea, čak 88 posto korisnika smatra iskustvo jednako važnim kao i sam proizvod ili uslugu. Upravo na tom tragu, nova Eventim platforma nadilazi tradicionalnu prodaju ulaznica, implementirajući napredne sustave personalizacije koji pamte preferencije korisnika i omogućuju brži pristup relevantnim sadržajima, dodaje se u priopćenju.
“Naša nova platforma omogućuje detaljan uvid u ponašanje publike, njihove interese i učinke promocije unutar jedinstvenog sučelja,” izjavio je Damir Vranić, član Uprave i direktor Eventima za Hrvatsku i Sloveniju. “Ti podaci postaju temelj za strateško odlučivanje, ne samo za organizatore, već i za turističke zajednice, institucije i investitore.”
Za organizatore događanja, platforma nudi objedinjeno digitalno okruženje s alatima za planiranje, upravljanje i analizu u stvarnom vremenu. Među najznačajnijim funkcionalnostima su interaktivni planovi sjedenja, vizualizacija prostora, Eventim Analytics, dinamička kontrola cijena te sustav za upravljanje promocijama.
Integracija s tržištima Slovenije i Austrije omogućit će organizatorima direktnu komunikaciju s regionalnom publikom, što je posebno značajno za produženje turističke sezone i aktivaciju lokalne ekonomije izvan glavnih ljetnih mjeseci.
Platforma uvodi i inovativne korisničke funkcionalnosti poput skupljanja fan bonusa i kreiranja memorabilija putem opcije fan ticketa, čime se dodatno potiče emocionalna povezanost publike s događanjima. Također, implementirani su napredni sustavi za zaštitu podataka, transakcija i interakcija, uz stalni nadzor i usklađenost s najvišim sigurnosnim standardima.
Eventim, s mrežom od preko 300 fizičkih prodajnih mjesta u Hrvatskoj, ovim potezom postavlja nove standarde u industriji događanja, prepoznajući emociju kao ekonomsku kategoriju, podatke kao strateški resurs, a destinacije kao razvojne poluge u rastućoj ekonomiji doživljaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu