Inovacija iz Rasca, ljeti za prijevoz tereta, a zimi kao ralica

Autor: Darko Bičak , 21. srpanj 2020. u 22:00
Kamion će biti na jedinoj državnoj cesti koja, kad se zatvori autocesta A1, spaja kopno i more/H. Jelavić/PIXSELL

Radi se o modularnoj ralici koja će omogućiti komunalnim i cestarskim društvima da ista teretna vozila ljeti koriste za svoje primarne aktivnosti, a zimi da njima čiste snijeg.

Tvrtka Rasco iz Kalinovca u Podravini, već globalno poznata kao inovativni proizvođač komunalne opreme, predstavila je svoj novitet.

Radi se o modularnoj ralici koja će omogućiti komunalnim i cestarskim društvima da ista teretna vozila ljeti koriste za svoje primarne aktivnosti, a zimi da njima čiste snijeg i održavaju prohodnost cesta.

Iz Rasca ističu da je poduzeću Ceste Zadarske županije nedavno isporučena profesionalna zimska oprema uz pomoć koje će održavati jedinu državnu cestu koja spaja kopno i more kad se autocesta A1 zatvori zbog vremenskih nepogoda.

“Zimski komplet je drugačiji od inače viđenih na hrvatskim prometnicama jer kao pogonsko vozilo koristi dvoosovinski tegljač koji zbog snage i nosivosti ima puno bolje performanse za rad na teškim terenima od troosovinskih kamiona. Osim što je učinkovit u čišćenju velikih nanosa snijega i pri najjačim udarima vjetra, ovaj tegljač ljeti može na prikolici prevoziti daleko više građevinskog materijala pa se cestari sve češće odlučuju za ovakvo rješenje”, navode u Kalinovcu.

Dodaju da se ceste koje će ovaj tegljač održavati nalaze u brdovitom dijelu zadarskog zaleđa s puno prijevoja i jakim udarima vjetra, a to su i ceste visoke važnosti koje nužno moraju biti otvorene cijele godine, posebice kad se A1 zatvori zbog udara vjetra.

Komentirajte prvi

New Report

Close