Hrvatska tehnološka tvrtka Infobip sklopila je strateško partnerstvo s NTT Com Online Marketing Solutions Corporation, dijelom najveće japanske telekomunikacijske grupacije NTT, izvijestili su iz kompanije.
Kroz ovu suradnju hrvatske cloud komunikacijske usluge postat će dostupne japanskim kompanijama, i to kroz posebno prilagođenu platformu koja kombinira NTT-ove messaging i glasovne usluge s Infobipovom tehnologijom, navode iz tvrtke.
Nova platforma, nazvana NTT CPaaS, omogućit će japanskim tvrtkama korištenje višekanalnih komunikacijskih rješenja bez potrebe za kodiranjem, uključujući i alate za umjetnu inteligenciju, pojašnjavaju iz Infobipa.

“Platforma je izgrađena na tri ključne komponente – NTT-ovim pouzdanim messaging i glasovnim uslugama, Infobipovoj tehnologiji za komunikaciju kroz aplikacije, te našoj ekspertizi na japanskom tržištu”, poručuje Yoshie Tsukamoto, predsjednica i CEO NTT Com Online.
Cijela platforma bit će dostupna na japanskom jeziku, s lokalno prilagođenim sustavom plaćanja. Osim postojećih NTT-ovih usluga, partnerstvo će omogućiti uvođenje novih kanala poput webRTC-a, live chata i međunarodnih messaging usluga na japansko tržište, najavljuju iz kompanija.
“Ovo partnerstvo omogućit će japanskim tvrtkama da pruže bolja korisnička iskustva kroz višekanalnu komunikaciju”, izjavio je Silvio Kutić, CEO Infobipa.
Infobip je, prema analitičkim kućama Gartner i Metrigy, globalni lider u području CPaaS tehnologije, a među njihovim klijentima su kompanije poput Microsofta, Applea, Mete i Ubera, ističu iz hrvatske tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu