Hrvatski jednorog Infobip predstavio je svoj novi proizvod u čiji je razvoj uloženo čak 47,8 milijuna kuna (6,3 milijuna eura). Riječ je o multifaktorskoj autentifikaciji, proizvodu koji ima globalan potencijal, a koji su razvili u suradnji s tvrtkama Send i Poduzetnički akcelerator Split.
Infobip u priopćenju navodi da proizvod ima napredne značajke i visoke razine sigurnosti te da predstavlja značajno poboljšanje dosadašnjih modela autentifikacije pristupa osjetljivim IT sustavima primarno putem pametnog telefona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu