Nacionalni interes zasigurno nije izvoz piljenog hrasta vrhunske kvalitete u Vijetnam ili drugdje, već izvoz namještaja izrađena u domaćim tvrtkama.
U novoj industrijskoj strategiji za 2014.-2020. drvna industrija mora biti među top sektorima, u pokretačima razvoja gospodarstva. Njoj apsolutno nije mjesto u kategoriji čuvara radnih mjesta, kako su odredili u Ministarstvu gospodarstva, upozorava vlasnik tvrtke Prima Commerce Renato Radić. "Europska unija sada je i naša država, na tom tržištu s više od 500 milijuna kupaca hrvatski namještaj već je konkurentan i tražen. Autori strategije spočitavaju nam tehnološku zaostalost i nedostatak dizajna, no to se može brzo promijeniti. Imamo vrhunsku sirovinu, tradiciju i znanje, strategija mora dati viziju do 2020. i vrlo jasno odrediti što je obveza države, a što poduzetnika," kaže Radić. Uvjeren je da je u kratkom roku moguće revitalizirati proizvodnju i u tvrtkama koje su u međuvremenu stavile lokot na vrata. Turska, kaže, svojim proizvođačima namještaja plaća troškove za angažiranje svjetski poznatih dizajnera i nastupe na inozemnim sajmovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu