Nastavi li se u Hrvatskoj razvijati maloprodaja, doći će do daljnjeg razvoja distributivno-logističkih centara, i to njihove izgradnje, jer su postojeći prostori tog tipa na tržištu uglavom zastarjeli.
“Trenutačno u Hrvatskoj postoji puno poslovnih hala, no međunarodni igrači za njih nisu zainteresirani jer ne udovoljavaju standardima“, rekao je u ponedjeljak Tomislav Gregurić, direktor tvrtke Jones Lang LaSalle Hrvatska, prilikom predstavljanja publikacije za investitore “Made in Croatia – Investicijski vodič za proizvodnju i logistiku”. Riječ je o zajedničkoj publikaciji Jones Lang LaSallea s KPMG-om, Antal Internationalom te Agencijom za investicije i konkurentnost, koja bi trebala pomoći potencijalnim investitorima koji bi ulagali u područje logistike i druge industrije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu