Domaći su kupci Ikei u Hrvatskoj i u poslovnoj godini 2019. zajamčili izvrstan poredak na globalnoj ljestvici unutar te moćne globalne kompanije, smjestivši je na drugo mjesto po udjelu online prodaje u ukupnom prometu. Naše je tržište s 20,1 posto udjela nadmašilo čak i Veliku Britaniju i smjestilo se do prvaka Rumunjske. Jučer objavljeni podaci za poslovnu godinu koja je zaključena 31. kolovoza pokazuju da je Ikea Hrvatska ostvarila promet od 815,3 milijuna kuna, što je 280 milijuna kuna više nego u debitantskoj godini poslovanja na domaćem tržištu, na koje je Ikea zakoračila 2014.
Aktualni kompanijski rezultati prvi su put stigli s potpisom nove regionalne čelnice Sare Del Fabbro, koja je titulu glavne direktorice Ikee za Jugoistočnu Europu i Ikee Hrvatska preuzela na proljeće, nakon što je njezin prethodnik Stefan Vanoverbeke unaprijeđen na globalnu funkciju s koje vodi maloprodajne operacije na 10 velikih tržišta. U ekskluzivnom i svom prvom intervjuu za medije u regiji, Sara Del Fabbro otkriva u što će Ikea investirati na “našem terenu”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu