Tematska konferencija Zagreb brend forum (ZBF) koja se u organizaciji Privrednog vjesnika održala u srijedu u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma u prvi je plan postavila najvažnije komponente strateškog brendiranja te na pojedinačnim primjerima kompanija i gradova pokazao zašto je navedeni pristup od iznimne važnosti.
Dogradonačelnica grada Zagreba Olivera Majić je u sklopu panel diskusije o učinku dobrog brendiranja gradova ukazala da je zvjezdani status Zagreba rezultat ozbiljnog i iscrpnog posla svih uključenih sudionika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu