Iako Hrvatska ima razgranatu mrežu željezničkih pruga, 635 kilometara na milijun stanovnika, ta mreža je zastarjela s nestandardiziranim parametrima, odnosno ima mali broj kilometara dvokolosiječne i elektrificirane pruge te smo po mnogim pokazateljima na začelju EU po učinkovitosti željezničkih usluga.
No velike investicije u infrastrukturu i vozni park bi to uskoro trebale promijeniti, a na tom tragu je i upravo objavljen natječaj HŽ Putničkog prijevoza za nabavku dva prototipa baterijskih vlakova te šest priključaka za punjenje pogonskih baterija na željezničkoj mreži.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A i HŽ ke pokraden 100x više od INE
Uključite se u raspravu