Promotivnom kampanjom na američkom tržištu Hrvatska je iskoristila finale Super Bowla, najgledanijeg sportskog događaja u SAD-u i trećeg najgledanijeg sportskog događaja na svijetu, uštedjevši time milijune dolara na skupe oglase, te zaradivši pohvale ureda Twittera, pohvalili su se u HTZ-u. Ovo je ujedno i prva zapažena akcija nove direktorice sjevernoameričkog ureda HTZ-a Ine Rodin, koja je na tom mjestu od studenog prošle godine.
HTZ je iskoristio činjenicu da su treneri ekipa koje su igrale finale hrvatskog porijekla, te je kreirana brzinska mini kampanja u sklopu koje je treneru pobjedniku finala ponuđen odmor u Hrvatskoj. Također, osmišljena je i dodatna mini kampanja na Twitteru, odnosno nagradna igra SuperBowlCroatia koja uključuje putovanje u Hrvatsku za dvije osobe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg][emo_palacg][emo_palacg][emo_palacg]
Uključite se u raspravu