Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HTZ u kampanju za šest europskih tržišta ulaže 15 milijuna kuna

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
03. siječanj 2017. u 22:00
Podijeli članak —
Jedan od ciljeva u sezoni 2017. povećanje je ukupne potrošnje turista/Željko Lukunić/PIXSELL

Croatia Feeds – online priče koje će privući Britance, Nijemce, Šveđane, Francuze, Švicarce i Nizozemce.

Hrvatska postaje sve privlačnijom turističkom destinacijom i izvan ljetnih mjeseci, pokazuju podaci Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koji sugeriraju porast broja noćenja u prosincu 2016., ali i ukupne potrošnje gostiju u odnosu na godinu ranije.  

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, radi se o 667,4 tisuće noćenja ili 140 tisuća ljudi više nego lani, od čega je samo u Zagrebu ostvareno 167 tisuća noćenja, nakon čega slijedi  Kvarner sa 112 tisuća noćenja, Istra i 107 tisuća noćenja, Splitsko-dalmatinska s 59 tisuća noćenja te Dubrovačko-neretvanska županija koja je u prosincu zabilježila 55 tisuća turističkih noćenja. 

Hrvatska postaje sve privlačnijom turističkom destinacijom i izvan ljetnih mjeseci, pokazuju podaci Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koji sugeriraju porast broja noćenja u prosincu 2016., ali i ukupne potrošnje gostiju u odnosu na godinu ranije.  

Naime, radi se o 667,4 tisuće noćenja ili 140 tisuća ljudi više nego lani, od čega je samo u Zagrebu ostvareno 167 tisuća noćenja, nakon čega slijedi  Kvarner sa 112 tisuća noćenja, Istra i 107 tisuća noćenja, Splitsko-dalmatinska s 59 tisuća noćenja te Dubrovačko-neretvanska županija koja je u prosincu zabilježila 55 tisuća turističkih noćenja. 

Sve za produljenje sezone
Dodaju li se tome i podaci Ministarstva turizma koji pokazuju da su prihodi od stranih gostiju u prvih devet mjeseci prošle godine iznosili 7,9 milijardi eura što je i 8,3 posto više nego 2015., ne iznenađuje najava ministra turizma, Garija Cappellija, da hrvatski turizam u 2017. očekuju investicije u iznosu od 800 milijuna eura.

 

800 milijuna

eura planirane su investicije u turizmu za sezonu 2017.

"Tu su i projekti namijenjeni produljenju sezone, uz koje ćemo vjerujem ostvariti još bolje rezultate u vidu turističkog prometa te povećati potrošnju u turizmu", kazao je Cappelli. Motiviran postignućima, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić poručuje kako hrvatski turistički sektor u 2017. godinu ulazi s odličnim rezultatima, ali i velikim očekivanjima.  "Hrvatski turizam iz godine u godinu ostvaruje odlične rezultate te sukladno tome ima i vrlo značajan utjecaj na cjelokupno gospodarstvo zemlje. Očekivanja u ovoj godini neće biti ništa manja, želimo nastaviti s trendovima rasta i jačanja nacionalnog turističkog branda", izjavio je direktor Ivičić. 

Pet najboljih ruta
Stoga, kao jedna od inicijativa koja bi u sljedećoj godini trebala donijeti još veće uspjehe promotivna je kampanja HTZ-a naslovljena Croatia Feeds, s predviđenim budžetom od 15 milijuna kuna. Od kraja 2016. godine se na šest tržišta, i to Velike Britanije, Njemačke, Švedske, Francuske, Švicarske i Nizozemske, putem online i televizijskih kanala promoviraju i tradicionalna božićna kuhinja te jela iz hrvatskih krajeva uz napomenu da se u Hrvatskoj u svako doba godine može dobro jesti, kao priča o pet najboljih ruta za putovanje po Hrvatskoj. 

Uključen Googleov tim
"Kampanja Croatia Feeds osmišljena je na način pričanja zanimljivih priča o Hrvatskoj, ali na intrigantan i drugačiji način, kako bi privukle pažnju krajnjih korisnika, pri čemu su teme priča odabrane ovisno o preferencijama tržišta", napominju iz Glavnog ureda HTZ-a. Ratomir Ivičić naglašava da se radi o znatno drugačijoj online kampanji koja se zasniva na upotrebi zanimljivih i intrigantnih naslova na 'bannerima', kojima se zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama nastoji privući pažnja publike odnosno potencijalnih turista.

U sklopu kampanje nastala je i istoimena web stranica Croatia Feeds, na kojoj su objedinjenje brojne atraktivne fotografije, za što je zaslužna suradnja HTZ-a i članova Googleovog kreativnog tima The ZOO. Ujedno, riječ je o jednoj od prvih suradnji s Googleovim kreativnim timom na ovim prostorima. Kao glavni partner kampanje koja je testirana prošlog ljeta i jeseni na tri tržišta gdje je privukla popriličnu količinu pažnje potpisuje se jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga, BBDO. 
 

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
03. siječanj 2017. u 22:00
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

nadam se da će ovog uhljeba ideesseovca Ivičića konačno novi ministar maknuti.Plus pokazati kako troše 350 milijuna kuna godišnje u HTZ i preko kojih agencija rade i tko uzima provizije.

Od Umaga do Dubrovnika nema pasa u hotelima po zimi, a oni lupaju milijune u kvazi kampanje.Zamislite koliko bi imali turista kad bi dali 350 milijuna kuna u google ads ili dali kao subvencije low cost prijevoznicima.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close