HTZ tvrdi: Azijski turisti produžit će nam sezonu

Autor: Marija Crnjak , 16. listopad 2019. u 22:00
Foto: Dino Stanin/PIXSELL

Veliki turoperatori s dalekih tržišta potvrdili pojačan interes za Hrvatskom u 2020.

Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu ITB Asia 2019., vodećem turističkom sajmu za azijsko-pacifičku turističku industriju. 

"Sudjelovanje na ITB Asia 2019. nastavak je aktivnosti HTZ-a usmjerenih na vrlo važno azijsko tržište s obzirom da azijski turisti pretežno putuju u razdobljima pred i posezone te imaju veliki utjecaj na daljnju afirmaciju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije. U fokus rada ove godine postavili smo si predstavljanje cjelokupne hrvatske turističke ponude na dalekim tržištima poput Australije, SAD-a, Kine, Južne Koreje i Singapura, jer nam je cilj smanjiti ovisnost hrvatskog turizma o tradicionalnim europskim tržištima", izjavio je direktor HTZ Kristjan Staničić.

U dosadašnjem dijelu godine s azijskog tržišta Hrvatska je imala rast od 10 posto u dolascima i noćenjima u usporedbi s istim razdobljem lani. Turisti iz Azije u prosjeku se odlučuju za dva do tri prekomorska putovanja godišnje, uz jedno dulje putovanje u trajanju od 10 do 21 dan. U Hrvatsku najviše dolaze u lipnju, a omiljene destinacije su im Dubrovnik, Zagreb i Split. Staničić otkriva da su veliki turoperatori Holiday Tours&Travel Singapure, Pacific Leisure Group, Globe Travels i C&D Global Tourism Group, Inspiring Vacations, te Wings Away Travel koji su već sada potvrdili pojačan interes za Hrvatskom u 2020. godini. Uz HTZ, na 12. izdanju sajma od izlagača iz Hrvatske sudjeluje i Turistička zajednica grada Zagreba.

"Kontinuirano od 2011. godine nastupamo na ovom najznačajnijem sajmu za azijsko tržište te bilježimo rastuće zanimanje publike za glavni grad Hrvatske. Predstavljamo odmorišnu, ali i poslovnu ponudu Zagreba s posebnim naglaskom na zdravstveni turizam te kulturni segment koji je itekako zanimljiv gostima iz Singapura, Malezije, Kine, Tajvana, ostalih dalekoistočnih zemalja te Australije", izjavila je direktorica TZ grada Zagreba Martina Bienenfeld. Značaj nastupa na ITB Asia posebno se vidi u strukturi zagrebačkih gostiju, jer uz goste iz SAD-a i Njemačke, u samom vrhu dolazaka i noćenja u Zagrebu nalaze se turisti iz Dalekog istoka te Australije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close