“Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!” nova je kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će za domaće tržište provoditi od sredine rujna do sredine studenoga s ciljem promocije održivih putovanja po zemlji u posezoni, izvijestili su iz HTZ-a.
Treći je to nastavak kampanje “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” kojom HTZ zadnje dvije godine promovira ponudu ruralnih krajeva u posezoni, a ove godine, ističu iz HTZ-a, zajedno s partnerima odlučili su je posvetiti održivosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu