Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do sredine veljače na društvenim mrežama na 15 tržišta provodi novu kampanju za hrvatski turizam “Croatia Full of New Beginnings/Hrvatska puna novih početaka” i uz oznaku #CroatiaWishList2021, čiji je cilj promocija Hrvatske kroz nove početke i pozitivne želje.
Kampanju je HTZ počeo u ponedjeljak i provodi ju na mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku/’hešteg’ #CroatiaWishList2021 na 15 tržišta – Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.<span style=”background-color: #ffffff;”>”Croatia Full of New Beginnings/Hrvatska puna novih početaka” </span>
Stvarno su opravdali desetke milijuna kn. mjesečno što im idu na plaće.
Uključite se u raspravu