HTZ odustaje od 14 sajmova, pa i štanda na Crotouru

Autor: Marija Crnjak , 09. listopad 2012. u 22:00
R. Pfeiffer, direktor sajma F.re.e, i V. Ostojić/PXL

Uz restrikcije zbog tanjeg proračuna za sajmove, Hrvatska će 2014. biti zemlja partner münchenskoga sajma F.re.e, u nastup ondje uložit će pola milijuna eura, a kao rezultat očekuje se dvoznamenkast rast broja turista iz Njemačke.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) iduće godine smanjit će broj sajamskih nastupa za ukupno 14. Neće sudjelovati ni na zagrebačkome Crotouru.

Prema Operativnom marketing planu turizma za 2013., HTZ svoj štand, osim na zagrebačkom, neće imati na još četiri specijalizirana sajma, nautičkim sajmovima u Londonu, Friedrichshafenu i Genovi te sajmu kampinga u Ljubljani. Odustaje se i od osam infopunktova na dalekim tržištima te Varšavi, Dublinu, Antwerpenu i Kölnu. Ostaju nastupi na 33 sajma, od toga su 12 sajmova nacionalne prezentacije, kao što su nastupi na WTM-u u Londonu, ITB-u u Berlinu te sajmu F.re.e u Münchenu. Osim jačeg okretanja on-line marketingu, osnovni cilj smanjenja sajmova je rezanje budžeta 30 posto u odnosu na ovu godinu, tako da će u idućoj godini HTZ na sajmove utrošiti 2,5 milijuna eura.Istodobno će se hrvatski nastup na nekim sajmovima ojačati, kao što je münchenski sajam aktivnog odmora F.re.e, najveći turistički sajam u Bavarskoj, na kojem će Hrvatska biti zemlja partner 2014. godine. Ugovor o partnerstvu u utorak su potpisali ministar turizma Veljko Ostojić i Reinhard Pfeiffer, direktor sajma F.re.e."Njemačka je vodeće hrvatsko emitivno tržište i zemlja iz koje nas, pogotovo iz pokrajine Bavarske, kontinuirano posjećuje sve veći broj turista.

Taj trend pokazuju i prvi rezultati sustava turističkih zajednica za prvih devet ovogodišnjih mjeseci, u kojima je s tog tržišta ostvareno 13,5 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine. No, mi trebamo i  možemo ostvariti više. Ovim partnerstvom u idućim godinama očekujemo dvoznamenkast porast broja gostoju s njemačkoga tržišta", kazao je Ostojić. Pfeiffer je istaknuo da Hrvatska ima sve ono što njemački i bavarski gosti priželjkuju, sadržaje za aktivni turizam, blizinu i atraktivnost. Hrvatski nastup u Münchenu neće biti klasična prezentacija nego niz aktivnosti u cijelom gradu koje će prethoditi sajmu te studijska putovanja novinara, a u cijeli nastup Hrvatska će uložiti oko pola milijuna eura, kazao je Ostojić.

Komentirajte prvi

New Report

Close