Hrvatska turistička zajednica (HTZ) iduće godine smanjit će broj sajamskih nastupa za ukupno 14. Neće sudjelovati ni na zagrebačkome Crotouru.
Prema Operativnom marketing planu turizma za 2013., HTZ svoj štand, osim na zagrebačkom, neće imati na još četiri specijalizirana sajma, nautičkim sajmovima u Londonu, Friedrichshafenu i Genovi te sajmu kampinga u Ljubljani. Odustaje se i od osam infopunktova na dalekim tržištima te Varšavi, Dublinu, Antwerpenu i Kölnu. Ostaju nastupi na 33 sajma, od toga su 12 sajmova nacionalne prezentacije, kao što su nastupi na WTM-u u Londonu, ITB-u u Berlinu te sajmu F.re.e u Münchenu. Osim jačeg okretanja on-line marketingu, osnovni cilj smanjenja sajmova je rezanje budžeta 30 posto u odnosu na ovu godinu, tako da će u idućoj godini HTZ na sajmove utrošiti 2,5 milijuna eura.Istodobno će se hrvatski nastup na nekim sajmovima ojačati, kao što je münchenski sajam aktivnog odmora F.re.e, najveći turistički sajam u Bavarskoj, na kojem će Hrvatska biti zemlja partner 2014. godine. Ugovor o partnerstvu u utorak su potpisali ministar turizma Veljko Ostojić i Reinhard Pfeiffer, direktor sajma F.re.e."Njemačka je vodeće hrvatsko emitivno tržište i zemlja iz koje nas, pogotovo iz pokrajine Bavarske, kontinuirano posjećuje sve veći broj turista.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu