Hrvatska turistička zajednica prošle godine nije iskoristila čak deset milijuna od 47,5 milijuna kuna namijenjenih za udruženo oglašavanje s partnerima, odnosno više od petine raspoloživog novca nije se uložilo u promociju destinacije, pokazalo je izvješće o poslovanju HTZ-a u 2012. koje je jučer usvojilo Turističko vijeće HTZ-a.
"Samo jedan od dvanaest modela ostvario je plan, a četiri modela su imala podbačaj od bar 20 posto. To je fiktivna, a ne realna ušteda, i treba razmisliti o tome kako da u ovoj godini bolje iskoristimo ono što će nam biti na raspolaganju", upozorio je Kristian Šustar, član uprave HUP-a Zagreb i član turističkog vijeća HTZ-a. Ministar Veljko Ostojić, ujedno i predsjednik Turističkog vijeća HTZ-a složio se sa Šustarom, no nije pojasnio zašto misli da je došlo do podbačaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu