Hrvatska turistička zajednica (HTZ) udružila je snage s Expedia Group u sklopu njihove inicijative Destination Giveback, koja je pokrenuta prošle godine i koja je usmjerena na podršku lokalnim zajednicama i subjektima u destinacijama s kojima ova popularna platforma za putovanja ostvaruje suradnju.
Rezultat ove suradnje je zajednička promotivna kampanja koja za cilj ima predstavljanje manje poznatih hrvatskih destinacija i bogate kulturne baštine, od Dubrovnika i okolnih otoka do Istre, otkrivajući pritom skrivene uvale, povijesne gradiće i živopisne lokalne tradicije, priopćeno je iz HTZ-a.
Autentični doživljaji
Kampanja podiže i svijest o očuvanju morskih ekosustava, odnosno očuvanju osjetljivih podvodnih staništa Jadrana.
“Izuzetno nam je drago što smo kroz suradnju s Expedia Group pokrenuli ovu kampanju kojom dodatno promoviramo manje poznate hrvatske destinacije i našu bogatu kulturnu baštinu. Hrvatska turistička zajednica sustavno radi na održivom razvoju turizma te na podizanju svijesti o očuvanju prirodnih resursa.
Kroz inicijativu Destination Giveback dodatno naglašavamo našu predanost zaštiti morskih ekosustava i istodobno nudimo gostima jedinstvene i autentične doživljaje. Vjerujemo da ovakva partnerstva doprinose boljoj međunarodnoj prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije visoke vrijednosti i održivog turizma”, poručila je Martina Srnec, direktorica Sektora za marketing i komunikacije HTZ-a.
Donacije za projekte
Inicijativa Destination Giveback također podrazumijeva donacije za lokalne projekte pružajući tako podršku lokalnim zajednicama i potičući rast turizma, a da je tome tako, najbolje potvrđuje i jednokratna donacija Expedie Group u iznosu od deset tisuća eura koja je dodijeljena Suncu, Udruzi za prirodu, okoliš i održivi razvoj iz Splita.
Ova donacija ujedno podupire edukaciju i podizanje javne svijesti o važnosti zaštite morskih ekosustava, kako bi prirodne ljepote Hrvatske ostale sačuvane za buduće generacije.
“Suradnja s Hrvatskom turističkom zajednicom odražava zajedničku predanost predstavljanju skrivenih dragulja svijeta, uz istovremenu zaštitu prirodnih bogatstava koja ih čine posebnima. Isticanjem bogate kulturne baštine Hrvatske i podržavanjem očuvanja mora kroz našu inicijativu Destination Giveback, pomažemo osigurati da i buduće generacije mogu doživjeti čaroliju Jadrana, baš kao što mi to činimo danas”, izjavila je Jennifer Andre, potpredsjednica za razvoj poslovanja Expedia Groupa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu