Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatski zavod za zapošljavanje preko društvenih mreža ostvario 1,1 milijun konzultacija

Autor: Poslovni.hr/Hina
24. veljača 2015. u 14:28
Podijeli članak —
Foto: Marko Prpić / Pixsell

Novi pristup komunikaciji na društvenim mrežama bitno pridonosi smanjenju troškova HZZ-a za kontakte s klijentima.

Kroz projekt "Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje" HZZ je tijekom osam mjeseci ostvario 1,1 milijun konzultacija s osobama koje traže posao, a oko 14.000 zainteresiranih na radionicama je učilo kako se predstaviti poslodavcu, rečeno je u utorak na predstavljanju rezultata tog projekta u Europskoj kući.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cilj projekta, koji je financiran s 240.000 eura u okviru Europskog socijalnog fonda, bio je poboljšanje kvalitete HZZ-a u pružanju usluga onima koji traže posao na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Youtube i LinkedIn.

Kroz projekt "Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje" HZZ je tijekom osam mjeseci ostvario 1,1 milijun konzultacija s osobama koje traže posao, a oko 14.000 zainteresiranih na radionicama je učilo kako se predstaviti poslodavcu, rečeno je u utorak na predstavljanju rezultata tog projekta u Europskoj kući.

Cilj projekta, koji je financiran s 240.000 eura u okviru Europskog socijalnog fonda, bio je poboljšanje kvalitete HZZ-a u pružanju usluga onima koji traže posao na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Youtube i LinkedIn.

Na početku projekta analizirane su usluge koje HZZ pruža na društvenim mrežama, a rezultati su pokazali da tamo nije baš previše prisutan. Kako je anketa pokazala da više od polovice hrvatskih građana koristi internet, a na društvenim mrežama aktivno je njih oko 40 posto, to je bio poticaj da HZZ i kroz društvene mreže promovira i predstavi svoje akcije.

Pritom je za klijente koji nemaju pristup internetu HZZ ostavio na raspolaganju telefonske i osobne kontakte s djelatnicima Zavoda, rečeno je na skupu.

Novi pristup komunikaciji na društvenim mrežama bitno pridonosi smanjenju troškova HZZ-a za kontakte s klijentima, a čitav proces pronalaženja posla puno je brži.

Ističući važnost novih oblika komunikacije na društvenim mrežama, pomoćnica ministra rada i mirovinskog sustava Tatjana Dalić istaknula je kako je lani bilo zaposleno 252.442 osoba, što je najveća brojka u zadnjih 11 godina.

Od toga su 107.000 mladi ispod 30 godina, a njih 89.000 zaposlilo se izvan mjera za poticanje zapošljavanja mladih, rekla je Dalić.

Projekt "Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje" trajao je osam mjeseci, a partner HZZ-u bio je talijanski konzorcij za informativne sustave CI Piemonte.

Autor: Poslovni.hr/Hina
24. veljača 2015. u 14:28
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close