Hrvatski vinari na vodećem svjetskom sajmu vina u Düsseldorfu

Autor: Poslovni.hr , 11. ožujak 2024. u 16:00
Foto: HGK

Sudjelovanje na sajmu ProWein domaćim vinarima pruža jedinstvenu priliku za izgradnju međunarodnih poslovnih kontakata i promociju domaćih vrhunskih vina.

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore, hrvatski vinari po dvanaesti put zajednički nastupaju na najvećem svjetskom sajmu vina ProWein 2024., koji se od 10. do 12. ožujka održava Düsseldorfu. Na tridesetom izdanju ProWeina predstavlja se oko 5.400 vinara iz 65 zemalja.

HGK ima dugogodišnje iskustvo u organizaciji zajedničkih nastupa domaćih proizvođača na svjetskim međunarodnim sajmovima prehrambenih proizvoda i pića. Jedno od takvih događanja je ProWein Düsseldorf, poslovni sajam vina i jakih alkoholnih pića.

“Zajednički nastup naših vinara na sajmu ProWein omogućava predstavljanje posebnosti terroira i podneblja, bogatstvo autohtonih kultivara i tipova vina naše četiri vinske regije i doprinosi pozicioniranju Hrvatske na zahtjevnoj svjetskoj vinskoj sceni. Premda nam je pokrivenost uvoza izvozom u vinu manja od 50 posto, ohrabruje činjenica da nam se u izvozu kontinuirano povećava udio vina značajno viših cjenovnih kategorija u odnosu na uvozna vina, što govori o konkurentnosti hrvatskih vina, ali i jasno pokazuje da se hrvatsko vinarstvo želi pozicionirati u segmentu izvrsnosti”, istaknuo je Dragan Kovačević, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam.

Na nacionalnom štandu površine 126 m2 ove godine izlaže 21 hrvatska vinarija: Badel 1862, Kutjevo, Osilovac, PP Orahovica, Belje Plus, Iločki podrumi, Krauthaker, Dingač Skaramuča, Požega Impex, Vina Bedekovich, Lagradi, Galić, Testament Winery, Peninsula, Vina Delmati, Jako vino, Podrum Štrigova, Vinarija Štampar, OPG Dvanajščak, Mladina Plus i Royal Hill.

“Mi u HGK smatramo da ukoliko želimo brendirati Hrvatsku kao vinsku zemlju, što bi s obzirom na gospodarski značaj turizma za Hrvatsku trebao biti razvojni imperativ, moramo snažnije ulagati u promociju vina u inozemstvu, posebice u sajamske nastupe i ciljane kampanje. ProWein je najveći svjetski prodajni sajam i zato je važno da se naši vinari pod zajedničkim brendom Vina Croatia Vina Mosaica promoviraju i predstave s najboljim vinima i novitetima”, zaključio je Kovačević.

Sudjelovanje na sajmu domaćim vinarima pruža jedinstvenu priliku za izgradnju međunarodnih poslovnih kontakata i promociju domaćih vrhunskih vina.

Komentirajte prvi

New Report

Close