U sklopu proslave 50 godina METRO grupe, u Zagrebu je održan dvodnevni festival poslovnih rješenja koji je posjetilo više od 5.000 malih i srednjih poduzetnika. Istarski vinar Franco Cattunar posjetiteljima je predstavio istarsku malvaziju Terra Unica, novu robnu marku koju je proizveo ekskluzivno za METRO Cash & Carry. Suradnja s METRO Cash & Carryjem za vinariju Cattunar znači 150.000 litara dodatne proizvodnje i širenje prodaje iz Istre na cijelu Hrvatsku.
„METRO svojim partnerima uvijek nastoji osigurati nove poslovne prilike te nam je zadovoljstvo što se Franco pridružio više od 50 hrvatskih proizvođača koji su uključeni u METRO-ov program trgovačkih robnih marki. Radimo i na tome da se Terra Unica uskoro nađe i izvan granica Hrvatske u nekoj od 29 zemalja u kojima METRO danas posluje“, izjavio je Tomislav Brajević, Direktor nabave suhe prehrane METRO Cash & Carryja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu