Hrvatski turizam treba ambicioznije predstavljati na udaljenim tržištima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, u zemljama BRICS-a te arapskim i dalekoistočnim zemljama radi privlačenja gostiju veće platne moći, istaknuto je u četvrtak u Splitu na edukacijskoj turističkoj konferenciji pod nazivom "Nova tržišta".
Po najnovijim podatcima, na godinu 60 milijuna Amerikanaca putuje na razna odredišta diljem svijeta, od čega ih u Europu dolazi 11,5 milijuna, no samo oko 200 tisuća posjeti Hrvatsku, što znači da svaki pedeseti Amerikanac koji dođe u Europu posjeti Hrvatsku, istaknula je Katarina Miličević sa zagrebačkog Instituta za turizam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu