Sinoć je u zagrebačkom kazalištu KNAP, po drugi puta od dolaska u Hrvatsku, održana dodjela nagrada i priznanja za Odabrani proizvod godine. Na temelju glasova hrvatskih potrošača, ovu je prestižnu oznaku dobilo ukupno 17 proizvoda domaćih i inozemnih proizvođača s polica hrvatskih trgovina, koji su se unatrag 18 mjeseci istaknuli svojom kvalitetom i inovacijom.
No, što je zapravo Odabrani proizvod godine? Ovaj marketinški koncept, 1989. godine u Francuskoj je utemeljio Christian Le Bret, poduzetnik s više od 26 godina iskustva u marketingu, koji je oznaku Odabrani proizvod godine zamislio kao priliku da kupca, odnosno potrošača stavi na prvo mjesto i stvori atmosferu povjerenja na hektičnom tržištu prepunom raznoraznih proizvoda. Počelo je sa Francuskom, da bi koncept kroz godine postao globalan i danas kao najveća svjetska nagrada za nove, inovativne i kvalitetne proizvode postoji u više od 40 najrazvijenijih zemalja svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu