Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela osnovana lani u Hrvatskoj gospodarskoj komori poslovat će pod novim zajedničkim brendom Stories, koji je uz novi vizualni identitet predstavljen u srijedu u Rovinju, na Europskom Summitu Međunarodne udruge luksuznih hotela, održanom u sklopu konferencije zdravstvenog turizma HTI.
Kako su pojasnili u HGK, brend Stories spaja želje modernih potrošača s ljepotom Hrvatske i posebnošću pomno biranih hotela u jedinstvene doživljaje vrijedne prepričavanja. Zbog toga je odabran slogan "You are the writer" kojim pozivaju goste da, nakon što prožive autentično iskustvo, podijele ga s drugima. "Svjetski trendovi pokazuju da potrošačima luksuza postaju važnija posebna iskustva od materijalnih dobra, na temelju kojih odabiru hotele. Zadovoljstvo mi je da je, prateći svjetske trendove i strategiju razvoja hrvatskog turizma koja potiče podizanje kvalitete hotelskog smještaja te stvaranje sadržajno bogatog turističkog portfelja, HGK omogućila platformu za osnivanje i djelovanje Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela koja objedinjuje sve spomenuto i čiji smo zajednički brand Stories danas predstavili", istaknula je direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić-Jurić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu