Hrvatski i nizozemski studenti u fokus uređenja stavili održivost

Autor: Marta Duić , 28. studeni 2021. u 22:00
Pobjednički tim studenata na natjecanju/Krešimir Pletikosa

Četiri peteročlana tima na hackatonu predstavila kreativna rješenja za brand key store.

Prvi puta Visoko učilište Algebra u Zagrebu ove godine bilo je domaćin hackathona u sklopu međunarodnog natjecanja u kreativnom dizajnu The International Creative Design Challenge.

Tijekom pet dana, četiri peteročlana tima studenata – po dva sa studija komunikacija i medijskog dizajna Sveučilišta Hanze te preddiplomskog studija dizajna na Visokom učilištu Algebra – natjecalo se u izradi kreativnog rješenja za uređenje brand key storea za ovogodišnjeg klijenta hackathona, adidas.

Svi timovi imali su podršku mentora, a žiri je, nakon razmatranja svih predloženih rješenja, pobjednicima proglasio kreativni prijedlog jednog od nizozemskih timova studenata – tima “The Great 5”.

“Kakav dojam prenijeti nakon ovakvog natjecanja? Jednom riječju: sinergija. Nakon dugotrajnih i neizvjesnih priprema, zahtjevnog tjedna samog natjecanja, objave pobjednika iz Nizozemske, tim The Great 5, proslave nakon, te pokretanja razrade od strane Adidasa. Svi studenti su ostvarili neizmjerno iskustvo u konkretnom kreativnom zadatku, a pobjednika su odlučili detalji”, ističe Siniša Bogdanović, voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra.

Iz Adidasa pak kažu kako su iznimno zadovoljni s idejama mladih kreativaca. ˝Bilo je vrlo zanimljivo vidjeti kako generacije koje dolaze razmišljaju o održivosti, ali i o našem brendu. Ovo iskustvo nam je pokazalo kako je sjajno inspirirati druge, ali i biti inspiriran nekim novim kreativama i razmišljanjima i nadamo se da će biti još prilika za slične zajedničke projekte˝, kaže Ivana Vukušić, Retail Marketing Manager iz Adidasa.

Žiri na Hackathonu slušao je studentsKe ideje/K. Pletikosa

Stekli iskustvo i prijateljstva
˝Svaki od timova pokazao je zavidnu dozu posvećenosti i truda što je rezultiralo inovativnim i dojmljivim rješenjima. Ovogodišnji hackathon obilježen je podizanjem svijesti o održivosti, originalnim idejama i novim poznanstvima”, naglasila je Anamarija Karlović, jedna od mentorica hrvatskih timova.

Kreativna agencija Division 4 vision također je sudjelovala u projektu kao partner, a Visoko učilište Algebra i Sveučilište Hanze pokrenuli su ovo natjecanje sa željom da ono postane redovito i da se u narednim godinama širi i raste, uz uključenje timova s drugih visokih učilišta i sveučilišta.

Nizozemske studente oduševio je Zagreb, Hrvatska i studenti s kojima su se natjecali, a ističu kako su u tjedan dana stekli iskustvo i prijateljstva koja će im pomoći u razvoju karijere u budućnosti.

˝Za mene je ovo bio jedan od najzanimljivijih tjedana u životu. Posjetila sam Zagreb, grad u kojem nikad dosad nisam bila, te sam s devet drugih studenata radila na projektu za jedan od najvećih sportskih brendova u svijetu. Mnogo sam naučila radeći na projektu, uključujući i koliko je važno imati dobar storytelling te kako brzo donositi odluke u timu”, kaže Yvanka iz pobjedničkog tima “The Great 5”.

Ideje za Adidasovu trgovinu su predstavila četiri tima/K. Pletikosa

Učili jedni od drugih
Annerein, također članica pobjedničkog tima ističe kako je iskustvo bilo izazovno, ali i inspirativno. ˝ Od osmišljavanja do saznanja više o Hrvatskoj. Bilo je stvarno zanimljivo vidjeti i naučiti o različitim radnim procesima između učenika Hanzehogeschool i učenika Algebre˝, kaže Annerein.

˝Na prvoj godini studija sam se mučio s odlukom da li da nastavim, ali sam se dogovorio sam sa sobom i odlučio iskoristi svaku priliku koju mogu dobiti. ICD Challenge bio je savršena prilika za sudjelovanje.

Bilo mi je jako drago što sam mogao sudjelovati, jer me je ovo iskustvo konačno natjeralo da shvatim da mi ono što studiram zaista donosi veliku radost i da je ono čime se želim baviti u budućnosti. Raditi s Adidasom bilo je tako uzbudljivo, stvoriti prostor i voditi računa održivosti u nekim je točkama bilo vrlo izazovno, ali s druge strane to se činilo tako prirodnim.

Uz pomoć Ivane iz Adidasa, Division 4 vision i naših trenera sa Sveučilišta Hanze, tjedan je sjajno završio. Konačno, ostali učenici bili su ono što je ovaj tjedan učinilo tako izvanrednim˝, ističe Emo.

Iako domaći timovi nisu pobijedili, studenti koji su bili dio ove priče ne kriju oduševljenje novim znanjima i natjecanjem.

“Bilo je odlično iskustvo sudjelovati u ovom hackathonu, ponajviše jer smo iz prve ruke mogli vidjeti kako kreativni proces izgleda u profesionalnom okruženju. Bilo je zanimljivo vidjeti kako neki od pojedinaca koji nisu direktno uključeni u struku vizualne komunikacije doživljavaju naš poziv.

Ovakvo iskustvo definitivno baca novo svjetlo na struku i dalje širu sliku za studente koji žele vidjeti što ih čeka jednom kada počnu raditi za prave klijente”, poručuje za kraj Dinko Palsini, član tima “Kaktus Algebra”.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close