Unatoč uspjehu pojedinih zdravstvenih ustanova i agencija koje rade značajan promet s pacijentima iz inozemstva, pogotovo u dentalnom turizmu, oftalmologiji i estetskoj kirurgiji, zbog razjedinjenosti i slabe podrške države, te neznatnog ulaganja u promociju, Hrvatske i dalje nema na svjetskoj karti zdravstvenog turizma.
Međutim, uspjeh koji su napravili aktualni igrači na tržištu, poput Bagatina, bolnica Akromion, Sveta Katarina i Svjetlost, dobar je kapital s kojim se može slijediti primjere destinacija kao što su Indija ili Mađarska, složili su se sudionici osme konferencije HTI (Health Tourism Industry), koja je započela jučer u Zagrebu. Konferencija se održava uz podršku Hrvatske gospodarske komore, a od ove godine strateški partner je CIGNA, vodeća svjetska osiguravateljska kuća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu