Effie Worldwide objavio je najučinkovitije marketingaše na svijetu prema rezultatima Effie indeksa učinkovitosti 2018. na temelju rezultata natjecanja iz prethodne godine.
Titulu najučinkovitijeg brenda dobilo je Ožujsko pivo, a Zagrebačka pivovara najučinkovitijeg oglašivača. BBDO Zagreb naveden je kao najučinkovitija agencija, BBDO Worldwide najučinkovitija agencijska mreža, a WPP Group najučinkovitija agencija u kategoriji holding, dok je Real grupa navedena kao najučinkovitija nezavisna agencija na temelju rezultata iz 2017. godine. Ova neprofitna organizacija zalaže se za djelotvornost marketinških komunikacija, ističe učinkovite marketinške ideje te potiče pažljiv i promišljen dijalog pokretača marketinške učinkovitosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu