Tom se prilikom direktor Staničić susreo s predsjednikom USTOA-e Terryem Daleom s kojim je dogovorio aktivniji angažman HTZ-a, posebice kroz održavanje prezentacija na nadolazećim konferencijama, ali i uključivanjem Hrvatske u projekt istraživanja „USTOA's Portrait of American International Travelers“.
Osim s predstavnicima USTOA-e, direktor Staničić susreo se i sa drugim ključnim partnerima na tržištu SAD-a, među kojima su predstavnici udruge putničkih agencija Signature Travel Network te predstavnicima mreže za luksuzna putovanja Virtuoso s kojima je dogovoren plan aktivnosti za 2018. godinu, kao i dugoročni tijek suradnje. „Jedna od važnijih tema sastanaka, koje smo tijekom boravka u SAD-u odradili s ključnim partnerima, bila je i uspostava direktnog leta između Hrvatske i SAD-a. Izuzetno nas veseli što su partneri na ovom tržištu izrazili snažnu podršku u realizaciji i uspostavi direktnog leta, koji bi za Hrvatsku bio od velikog značaja i to ne samo u turističkom smislu. Optimističan sam i vjerujem kako će Hrvatska u bližoj budućnosti imati direktan let s ovim velikim i globalno važnim tržištem“, poručio je direktor Staničić, dodavši kako su svi partneri potvrdili ovogodišnje odlične rezultate i rast od 35 posto u dolascima i noćenjima, odnosno popularnost Hrvatske na sjevernoameričkom tržištu kao jedne od najbrže rastućih destinacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu