Komunikacijski laboratorij preuzeo je upravljanje odnosima s javnošću tvrtke Microsoft na devet ključnih tržišta u regiji Adriatic, Baltiku, Ukrajini i Kazahstanu. Odluka stoji kao priznanje njihovoj stručnosti u strateškom savjetovanju, korporativnoj i kriznoj komunikaciji te odnosima s medijima i kreatorima sadržaja.
Naglasak suradnje bit će na podršci Microsoftu u vođenju komunikacija koje ističu njihovu lidersku poziciju u primjeni umjetne inteligencije, digitalnoj transformaciji i odgovornom poslovanju. Komunikacijski laboratorij, osim Microsoftovog glavnog brenda, vodi i komunikaciju brenda Xbox, dijela njegove gaming divizije.
Manuela Šola, direktorica Komunikacijskog laboratorija, istaknula je kako je ovo veliko profesionalno priznanje te da je snaga njihove agencije u stručnom timu i širokoj mreži međunarodnih partnera, što im omogućuje balans između globalnih standarda i lokalnih potreba.
Irena Merkaš, voditeljica komunikacija Microsofta u Adriatic regiji, Ukrajini i Centralnoj Aziji, dodala je da ove komunikacije imaju cilj osnažiti ljude i organizacije putem tehnologije, gradeći povjerenje kroz jasnu, relevantnu i odgovornu komunikaciju. Fokus je na inovacijama u AI i kibernetičkoj sigurnosti te inicijativama koje pozitivno utječu na lokalne zajednice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu