Opatijska turistička agencija Katarina line poznata je uglavnom ljubiteljima krstarenja, kojima sa svojom flotom od 50-tak brodova nude dvadesetak tura po Jadranu. Gosti su isprva plovili samo drvenim jedrenjacima, a sada sve više i luksuznim brodovima. Ipak, na krstarenja otpada svega trećina poslovanja- Katarina linea. Tvrtka sa svega 35 zaposlenih godišnje u Hrvatsku dovede po 100.000 ljudi, a njihov program Young and fun Croatia među mladim Australcima jednako je popularan kao Oktoberfest ili utrka s bikovima u Pamploni. Ta je turistička agencija lani s prihodom od 168 milijuna kuna bila treća u Hrvatskoj, a po dobiti od 10,6 milijuna kuna-prva. S vlasnicom, Katarinom Hauptfeld, porazgovarali smo netom nakon njezina povratka iz SAD-a, gdje je predstavila ponudu svoje agencije na jednom turističkom sajmu.
Na koliko sajmova godišnje odlazite?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.RESPEKT ! ….ovoj ženi se divim….
Uključite se u raspravu