Hrvatska je vodeća u svijetu po broju narudžbi cvijeća za Međunarodni dan žena

Autor: Poslovni.hr , 07. ožujak 2024. u 17:00
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Najviše narudžbi cvijeća za Međunarodni dan žena prošle godine zabilježeno je u Zagrebu i Splitu.

Povodom Međunarodnog dana žena, Glovo, višekategorijska platforma koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, predstavila je podatke o trendovima naručivanja u Hrvatskoj tijekom 8. ožujka prošle godine.

Tog dana potražnja za cvijećem porasla je nevjerojatnih 29 puta u odnosu na prosječne srijede u 2023. godini, čime je zabilježen najveći broj narudžbi cvijeća u jednom danu.

Ovaj veliki rast broja narudžbi svrstao je Hrvatsku na drugo mjesto, iza Rumunjske, po broju narudžbi cvijeća za Dan žena u jugoistočnoj Europi, te na 4. mjesto među svih 25 zemalja u kojima Glovo posluje po broju narudžbi cvijeća tijekom cijele godine, odmah iza Rumunjske, Italije i Španjolske.

Najviše narudžbi cvijeća za Međunarodni dan žena prošle godine zabilježeno je u Zagrebu i Splitu, a najskuplja narudžba cvijeća bila je u Zagrebu i iznosila je 187 eura.

Inače, lani su se najviše naručivale tri vrste cvijeća: ruže, tulipani i orhideje.

Hrvatski građani Međunarodni dan žena uz cvijeće obilježavaju i uz ukusnu hranu. U prilog tome govore i podaci o naručivanju hrane iz restorana – Hrvati su 8. ožujka 2023. naručili čak 140 posto više hrane iz restorana za objedovanje kod kuće (između 18 i 20 sati), u odnosu na isti dan prethodne godine.

Što se tiče najčešće naručenih jela za proslavu Dana žena, lani su se najviše naručivali hamburgeri, jela s roštilja i pizze. Istodobno, najegzotičnije internacionalne kuhinje bilježe značajan porast narudžbi.

Tako meksička, azijska i turska hrana bilježe rast od 28%, 25% i 24%. Zanimljivo, 8. ožujka 2023. godine rast su zabilježile i narudžbe slatkiša – 18% u odnosu na prosječnu srijedu 2023. godine.

Glovo se i ove godine, povodom Međunarodnog dana žena, u suradnji sa svojim partnerima pobrinuo za razne pogodnosti za svoje korisnice. Tako u promotivnoj kampanji, koja traje do 8. ožujka, sudjeluje preko 40 maloprodajnih partnera, među kojima su cvjećarnice Aris & Cvjetoteka, Potere Art – Salon cvijeća i Anda Flower Design diljem Hrvatske.

Ujedno, nakit Borboleta nudi akcijske popuste i dodatne poklone, a cvjećarnice i trgovine s balonima 10% popusta na sezonske proizvode.

Glovo poziva sve korisnike da se pridruže obilježavanju Međunarodnog dana žena i iskoriste posebne ponude dostupne putem aplikacije do 8. ožujka.

Komentirajte prvi

New Report

Close