Statistike pokazuju da je Hrvatska, bar kad su stope turističkog rasta u pitanju, ove godine prošla bolje od svojih mediteranskih konkurenata, najviše zahvaljujući lijepom vremenu i društveno-političkim okolnostima koje su usosile najviše Tunis i Tursku, i u manjoj mjeri Grčku.
Uz Tunis, u najvećem problemu je Turska, zemlja koja ove godine prvi put nakon mnogo godina bilježi turistički pad, zbog straha od terorizma, izbjegličke krize, pada ruskog tržišta koje je u Turskoj imalo značajan udjel. Nakon godina znatna rasta prometa, koji su pratile velike investicije u hotele, prema dostupnim statistikama, u Turskoj je u prvih sedam mjeseci 2015. zabilježen pad turističkih dolazaka 0,38 posto, s najavama još značajnijeg pada za kolovoz. Samo u Antaliji od siječnja do kolovoza bilježe pad dolazaka od 6,1 posto, s čak 22 posto minusa s ruskog tržišta, a smanjen je i broj turista iz Skandinavije te Izraela.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A sada preporučam “Afričku šljivu” cijelom turističkom sektoru [emo_namigusa]
Uključite se u raspravu