Ovogodišnji Black Friday, koji se pretekao na gotovo cijeli mjesec, ponovno je pokazao svoju moć privlačenja kupaca i generiranja prometa u Hrvatskoj. Prema podacima Revoluta, volumen transakcija, na njihovoj platformi, povećan je za 46 posto u odnosu na 2023. godinu. Prosječna potrošnja po osobi iznosila je 83 eura, što je ipak blagi pad u usporedbi s prošlogodišnjih 91 euro, izvijestili su iz kompanije. Inače, Revolut, kako su izvijestili prije tjedan dana, u Hrvatskoj ima pola milijuna korisnika.
Kraljevi online offline kupovine
Kineski Temu zauzeo je prvo mjesto među hrvatskim kupcima kao omiljena online platforma za kupnju, pretekavši prošlogodišnjeg lidera Amazon. Kada je riječ o fizičkim trgovinama, Tommy je zadržao vodeću poziciju. Podaci također pokazuju zanimljiv omjer: 68 posto transakcija obavljeno je online, dok je 32 posto ostvareno u fizičkim trgovinama.
Ovogodišnji Black Friday obilježila je snažna orijentacija prema međunarodnoj kupnji. Potrošnja u inozemstvu činila je 66 posto ukupnih transakcija, dok je domaća potrošnja iznosila 34 posto. Ipak,uočljiv je porast domaće potrošnje u usporedbi s prošlom godinom, kada je udio domaćih trgovaca bio 31 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu